SEK 48 rabatt över SEK 1168 KODA:MSS48
SEK 128 rabatt över SEK 1968 KODA:MSS128
SEK 400 rabatt över SEK 2928 KODA:MSS400
 0

Logga in för att spara

0

Din varukorg är tom.

Återgång Politik

Allmänna Returpolicyer

1. Kontakta vår kundtjänst för att initiera returprocessen inom 14 dagar efter mottagandet av dina varor.

Observera att vi endast accepterar produkter i originalskick, och vi kan inte behandla några produkter som returneras utan vår förkunskap. Om du vill returnera någon eller alla delar av din beställning måste du kontakta kundtjänst på Kontakta oss och skaffa ett "Produktretur"-formulär som måste inkluderas med ditt paket.

2. Färgfel: Om färgen på den mottagna varan inte är den som beställdes är du kvalificerad att få full återbetalning.

3. Denna returpolicy gäller inte våra affärsåterförsäljare. Kontakta oss för ytterligare instruktioner.

Specifika Policyer för Våra Varor

Annullering av Beställning

Vi förstår att det är ett mycket viktigt åtagande att beställa en klänning för ditt speciella tillfälle, och vår avbokningsregler har formulerats med detta i åtanke. Det är dock viktigt att notera att våra klänningar tillverkas på beställning. När skrädderiprocessen väl har börjat kan materialen inte återanvändas. Vänligen meddela att efter att du har lagt din beställning, det finns fortfarande tid att ändra dig. För mer information, se vår avbokningsregler nedan.

Avbokningsregler

- Beställningar som avbokas inom 12 timmar efter betalningsbekräftelse kommer att vara berättigade till en partiell återbetalning bestående av full fraktkostnad och 90 % av produktens köppris.

- Beställningar som avbokas inom 12-24 timmar efter betalningsbekräftelse kommer att vara berättigade till en partiell återbetalning bestående av full fraktkostnad och 80 % av produktens inköpspris.

- Beställningar som avbokas inom 24-48 timmar efter betalningsbekräftelse kommer att vara berättigade till en partiell återbetalning bestående av full fraktkostnad och 50 % av produktens inköpspris.

- Beställningar som avbokas efter 48 timmar efter betalningsbekräftelse kommer endast att vara berättigade till en partiell återbetalning av hela fraktkostnaden.

- När din beställning har skickats kan den inte längre annulleras.

Om du vill avbryta din beställning, vänligen logga in på Mina Beställningar, välj den beställning du behöver hjälp med, och begära avbokning. Eller klicka Kontakta oss att fortsätta.

Handlingar Tidsramar Återbetalat Belopp
Produkt Fraktkostnad
Annullering Inom 12 timmar efter orderbekräftelse 90% 100%
Inom 12-24 timmar efter orderbekräftelse 80% 100%
Inom 24-48 timmar efter orderbekräftelse 50% 100%
Över 48 timmar, skickas ej ingen 100%
Beställningen har skickats ingen ingen

 

Ersättning eller återbetalning

Din tillfredsställelse är av yttersta vikt för oss. Vid ankomsten av ditt paket, det rekommenderas att du kontrollerar klänningen för att se till att den har gjorts i enlighet med dina beställningsspecifikationer. Vänligen prova din klänning så snart som möjligt utan att ändra, tvätta klänningen eller ta bort taggen. Observera att du måste kontakta oss för att påbörja returprocessen.

Om du returnerar eller byter klänningar eller accessoarer, se till att de är i originalskick - oanvända, otvättade, oförändrade, oskadade, rena, fria från ludd och hår och med etiketter intakta och fästa. Du kommer att stå för alla returfraktkostnader.

Defekta, Skadade Eller Fellevererade Varor

Du är kvalificerad att få full återbetalning om dina varor är defekta, skadade eller fellevererade. Om du tror att dina varor har skadats under leveransen måste du skaffa "Proof of Damage"-dokumentation från din transportör, som bör inkluderas i ditt returnerade paket.

Storleks- eller Passningsproblem

Eftersom alla våra klänningar är handsydda och skräddarsydda, kan den färdiga klänningen variera med ungefär en tum i endera riktningen av de angivna måtten. För att säkerställa att din klänning kommer att passa dig perfekt har våra skräddare reserverat ytterligare tyg i sömmarna för att tillåta mindre modifieringar.

Storleksavvikelse

Om din klänningsstorlek skiljer sig från specifikationerna för din beställning med mer än en tum, uppmuntras du att hitta en lokal skräddare för att göra justeringar. I det här fallet erbjuder vi begränsad ersättning för ändringar. Om du väljer detta alternativ, kom ihåg att begära ett kvitto från din skräddare. Kopia av kvittot måste tillhandahållas för att begära återbetalning.

Varan är den storlek du beställt men passar inte

Vänligen förstå att varor som inte passar ordentligt men i enlighet med specifikationerna du beställt inte kan returneras eller bytas ut. Ditt alternativ är att leta efter en lokal skräddartjänst på din egen kostnad. Observera att om dina beställningsspecifikationer skiljer sig mycket från den slutliga storleksbegäran, kanske det inte går att ändra storlek.

Färgfel Matchar

Inställningarna på din datorskärm kan ändra färgen på bilderna som visas på webbplatsen. En liten färgavvikelse betyder kanske inte att klänningen är defekt eller fellevererad. Men om du är säker på att du har fått varan i fel färg, vänligen kontakta kundtjänst för att se om en retur eller återbetalning är möjlig.

Varor som inte kan returneras eller bytas

1. Inga returer och inga byten av personliga föremål.

2. Inga returer och inga byten av färskvaror, örhängen (inklusive smyckesset som innehåller örhängen), och personliga hygienartiklar (inklusive underkläder osv.) på grund av hygieniska skäl.

3. Som alla föremål (inklusive standardstorlek) görs på beställning, vi har inte råd att acceptera ‘köp-många-behåll-en’ köp. Vårt kundtjänstteam kan avbryta en beställning som tros ha gjorts med den avsikten.

BYTESPOLICY

Vi erbjuder för närvarande ingen bytestjänst för några produkter. Eftersom alla varor tillverkas på beställning, vi har inga färdiga klänningar eller produkter som kan skickas i utbyte mot dina returnerade varor. Du måste returnera oönskade föremål (om det är berättigat enligt returpolicyn), och gör sedan en ny beställning för ersättningsartiklarna. Alla nya beställningar är föremål för den aktuella produktionsperioden.

Returprocess

1. Skicka en returförfrågan på Kontakta oss till kundtjänst inom 14 dagar efter att du tagit emot din beställning. Vänligen inkludera en förklaring och fotografier som anger anledningen till din retur.

Vi förbehåller oss rätten att inte acceptera returer utan föregående godkännande från vår kundtjänst.

2. När vår kundtjänst har godkänt din förfrågan kommer vi att förse dig med en returadress samt ett returformulär som måste fyllas i och inkluderas med din retur. Skicka varan/varorna via ditt lokala postkontor inom 3-5 arbetsdagar efter att du tagit emot returformuläret. Förvara spårningsnumret säkert.

3. Alla returvaror kommer att gå igenom inspektioner. Vi kommer att behandla återbetalningen när vi bekräftar att produkten har de problem du nämnde. När återbetalningen har behandlats av oss tar det vanligtvis 10-15 arbetsdagar för pengarna att sättas in på ditt konto, beroende på din bank eller betaltjänst. Din bank eller betaltjänst kan ta ut en liten transaktionsavgift.

4. Originalfraktavgift & returfraktavgiften återbetalas inte.

Vänligen notera: vi förbehåller oss rätten att inte behandla återbetalningen om de returneras i oacceptabelt skick.