0

Din varukorg är tom.

 0

Logga in för att spara

Beställa
Q: Hur kan jag göra en beställning?
A:

Välj en kategori i rullgardinsmenyn, bläddra efter ett objekt du vill ha och välj det, du kommer att omdirigeras till produktsidan, där du måste välja en färg, storlek och lägga till särskilda krav om det behövs .

Q: Kan jag betala med mitt kreditkort?
A:

Ja, vi accepterar alla större kredit- och betalkort som inkluderar men är inte exklusiva för Visa och MasterCard.

Q: Jag vill avbryta min order.
A:

Oroa dig inte så länge som ditt paket för din icke-anpassade produkt inte skickades ännu, du kan avbryta det genom att kontakta vårt serviceteam.

F: Kan jag beställa genom att ringa servicenummeret?
A:

För närvarande kan vi inte ta din order via telefon. Men vi arbetar hårt för att få dig funktionen. Men du kan fortfarande använda din Smartphone för att beställa.

Q: Vad är speciella krav?
A:

Om du behöver några ändringar som görs på produkten kan du beskriva den i fältet speciella krav, t.ex. Klänningen har inga band, men du vill ha band, då kan vi ordna det, vi kan till viss del ge ändringar för alla klänningar.

Betala
Q: Vilka betalningsalternativ är tillgängliga?
A:

Du kan betala för ditt köp med alla större kredit- och betalkort, eller beställa med förskottsbetalning och kontakta vårt support för tillgängligt förskottsalternativ som inkluderar banköverföring, Western Union och MoneyGram.

Q: Är min betalning säker?
A:

Definitivt ett ja! Vi använder högsta industristandarder för att säkra vår hemsida och betalningsprocessen. Hebeos.com är fullständigt pCI-kompatibel och certifierad för att bearbeta betalningar. Varje bit av informationen du tillhandahåller oss behandlas krypterad via Secure Socket Layer (SSL).

Kuponger / Rabattkoder
F: Var kan jag lösa in min kupong eller rabattkod?
A:

Under utcheckningen har du möjlighet att ange den specifika koden, den kommer att tillämpas på hela kundvagnen.

Q: Hur många gånger kan jag använda rabattkoden?
A:

Varje inköp en gång, så länge kampanjen är aktiv.

Q: Jag har anmält mig till din nyhetsbrev, var är min kod?
A:

på grund av bestämmelserna måste du gå in i din brevlåda och aktivera ditt nyhetsbrev, koden visas efter att du klickat på aktiveringslänken.

Storlek
Q: Hur känner jag min storlek?
A:

Varje produktbeskrivningssida har ett detaljerat storleksschema, du kan mäta dig själv och välja klänningens storlek enligt resultatet. Bli inte förvirrad om du slutar ha en annan storlek som din vanliga casual wear storlek, har klänningar olika storlekar.

Q: Hur mäter jag?
A:

Vi använder tre olika faktorer, byst, midja och höfter.

- Byst: Mät runt den största delen av din byst.

- Midja: Mät runt naturlig midja.

- Hips: Mät runt den fulaste delen.

Se till att du bär klara kläder när du mäter dig själv. Kontrollera om klänningen har en inbyggd bh, om så är fallet, mäta dig själv utan en bh.

F: Mina kroppsmätningar passar inte en viss storlek!
A:

Du kan välja anpassade mätningar och ange dina kroppsmätningar i orderuppgifterna utan att välja en fördefinierad storlek. Extra avgifter kan tillkomma.

Q: Är storlekarna t.ex. UK 10, standard UK-storlekar?
A:

Det finns inga standardstorlekar för klänningar i Storbritannien eller EU, därför brukar alla tillverkare använda sitt eget diagram. Vänligen kolla vårt storleksschema för detaljer.

Frakt
Q: Vilka leveransalternativ är tillgängliga?
A:

Vi erbjuder standard och snabb leverans över hela världen. För droppe eller bulk frakt och grossist container frakt vi inte har snabba alternativ, kontakta oss om du vill beställa mer än 100 klänningar. Vi har stora grossistpriser och dina resor till våra skräddarsydda verkstäder.

Q: Hur lång är leveranstiden?
A :

När ditt paket lämnar vårt kvalitetssäkringslager, tar det cirka 7-8 dagar att nå dig, beroende på varan du beställer, dess ursprung och destination.

F: Kan jag ändra leveransadressen efter beställningen?
A:

Ja, var god kontakta vår kundtjänst, men notera att vi inte kan ändra leveransadressen när frakten redan har behandlats.